söndag 21 november 2010

Två fönster

And I'm back in the game!


Ojoj! Nedan ser ni de äldsta bilderna sedan ”oktoberguldfotografierna” – och de senaste… Utsikten från mitt studentrum talar sitt tydliga språk. Det är galet länge sedan jag la ut bilder och skrev… Men nu är det långa, uppiggande, härliga finbesöket från Sverige slut, utenätter och intensiva pluggkvällar är avklarade (för den här veckan)! Jag är back on track! Innan vi återvänder till snöiga, frostiga Moskva så blir det ett och annat smakprov från månaden som gått…



På min vägg har jag två fönster. Ett mot Ryssland, ett mot Sverige.




1 kommentar:

  1. Gud vilken skillnad! Och båda utsikterna är så vackra! Det är helt förståeligt att du inte hunnit lägga ut så mycket på sistone med tanke på allt kul du varit sysselsatt med! Tack för min Moskva-vecka förresten. Helt galet kul!! Vad fint du gjort det i ditt fönster också! Mysigt med blomma och ljus :) Puss!

    SvaraRadera